На відміну від топової версії з приставкою Turbo, модель GTS має обмежену потужність, але під капотом все ж таки залишається легендарний 6-циіндровий 2,9-літровий турбодвигун. Маючи в своєму розпоряджені 375 к.с. та 520 Нм крутного моменту двигун Porsche Macan GTS здатен прискорити кроссовер до першої сотні всього за 4,7 секунд. Максимальна швидкість новачка складає 260 км/год, а середня витрата пального дорівнює 10 літрам високоактанового пального на кожні 100 км пробігу. С мотором агрегатується 7-ступенева роботизована коробка перемикання швидкостей. Заради покращення керованості та стійкості на високих швидкостях, інженери Porsche зменшили дорожній просвіт на 15 мм та встановили навіть у базову модифікацію моделі 20-дюймові легкосплавні диски. На борту Macan GTS ми помітили систему змін налаштувань роботи амортизаторів під назвою Porsche Active Suspension Management (PASM) та більш продуктивні спортивні гальма. За рівнем динамічності шасі, GTS майже не поступається моделі Turbo.
Інтер҆ єр Macan GTS вражає якісними матеріалами та вдалим поєднанням спортивних акцентів та розкошів. Нарешті технологічні новинки потрапили і до салону Macan, мова йде про нове покоління інформаційно-розважальної системи з 10,9-дюймовим сенсорним екраном, розташованим по центру торпедо. Система Apple CarPlay за замовчунням інтегрована в мультимедія машини, що на нашу думку є вдалим рішенням.
Оновлений Porsche Macan GTS укомплектовано сучасними технологіями, але він зберігає впізнавану зовнішність та продовжує випереджати таких конкурентів як Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio та Mercedes-AMG GLC 63 S. Серед мінусів новачка постає питання вартості, адже у Європі цей спортивний кроссовер коштує від 60 тисяч євро…